суббота, 25 января 2014 г.

დღე პირველი


                    ინტელის სასწავლო კურსი




         გავეცანით  VIEWER  ჩავიხედეთ შინაარსში რესურსებში ,გავეცანით როგორ შეიძლება კომენტარის დადება,მონიშვნა.მონიშნულის გაფერადება გადავედით   ?    intel education help ,lunch help guide  და განვიხილეთ  მზა სწავლების გაკვეთილები მაგალითად Word-ში ცხრილების ჩასმა.
სათიაოდ განვიხილეთ სხვა და სხვა მოდულები და ამ მოდულში გამოყენებული შაბლონები
1, 21 -ე საუკუნის უნარ ჩვევები
მუშაობის ორიგინალობისა და გამომგონებლის დემომსტრირება

შევქმენით პორტველიო  დავარქვით სახელი


ჩავალაგეთ მასში სხვა და სხვა ფაილები
კურსორის რესურსი
მოსწავლეთა ნიმუში
სასწავლო პ[როექტის გეგმა
სასწავლო პროექტის სასწავლო შეფასებე
სურათები აუდიო ვიდეო

2 დღე
გავაკეთეთ სავარაუდო პროექტის მონახაზი 
ჩავწერეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონში ჩავსვით ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგები და ინდიკატორები
ვიმუშავეთ გარეკანის  ბროსურის შექმნის სტანდარტულ პროგრამებზე 
გავაკეთეთ საორიენტაციო ბროშურა გავაგზავნეთ მეილზე
ასევე შაბლონიც გავაგზავნეთ მეილზე
მივიღეთ დავალება;
ბროშურის შექმნა და 1 მოდულის 6 აქტივობა
ჩემი პროექტის გეგმისა და დიზაინის პირველადი მონახაზი
5 კითხვაზე პასუხის გაცემა   



3 დღე
მოვახდინეთ 21 საუკუნის უნარ ჩვევების გამოყენებადი სიტყვების დათვალიკერება
სასწავლო შაბლონში ჩავამატეთ ეს სიტყვები, ამავე შაბლონში ჩავამატეთ მოსწავლეების ამოცანები/ სწსვლების შედეგები  
გავეცანით 2  მოდულის 2 აქტივობას მოსწავლეთა გააქტიურება მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებით რომელიც მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს
ვი9სწავლეთ კომენტარის დადება ბლოგზე ჩაწერა და პასუხის ჩაკითხვა

 4 დღე
 განვიხილეთ  შეფასების დროის ჩარჩო და შევავსეთ
 გავაკეთეთ  შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
გავაკეთეთ სასწავლო პროექტის პრეზენტაცია თემაზე  როგორ  იცვლება თანამედროვე მსოფლიო საზოგადოება ახალი ტექნოლოგიებისგანვითარებასთან ერთად
 და ამით გამოწვეული პრობლემებ
გავაგზავნეთ მაილზე ყველა აუცილებელი პროგრამა

დღე 5
შევისწავლეთ drive მუშაობა  share და ასე შემდეგ
ჩვენს მიერ გაკეთებული პრეზენტაციის დადება ბლოგზე და გამოქვეყნება
googlidan  ფოტოაპარატის მეშვეობით სურათების გადმოტა და ასეთივე თვისებების მქონე  სურათების მოძებნავისაუბრეთ საავტორო უფლებებზე დავდეთ ლინკები ამ დოკუმენტში
ვისწავლეთ წყაროს მითითება  პრეზენტაციაში და linkis Casma


დღე 6
დრაივზე დავეთ მოსწავლის პრეზენტაციი ნიმუში
კომენტარები გავაკეთეთ ერთმანეთის ნამუშევარზე და გავაზიარეთ
  გავეცანით სხვის შეფასებებს და შვქმენით რუბრიკა ჩვენი თემისათვის ბროშურისავის.

  გავეცანით შეფასების გეგმის კრიტერიუმების ჩამონათვალს და გავაკეთეთ კომენტარებიგადავხედეთ შეფასების დროის ჩარჩოს


დღე 7 
გავიხსენეთ პორტფოლის ჩეკლისტის მიხედვით  თუ რა დოკუმენტები გვაქვს ჩალაგებული პორთველიოში.
განვიხილეთ პრეზენტაცია მრავალმხრივ ინტელექტზე.

 პორტფოლიოს რიბრიკის კრიტერიუმები გადავიკითხე რამდენად სწორად შევძლეთ პროცედურების დაწერა

შევქმენით დიფერენცირებისათვის თვითშფეფასების ფორმა.

შევქმენით მოსწავლეთათვის ხარაჩო სკაპოლდინგი

დღე 8
ყველაზე საინტერესო 
1) ჩავასწორეთ პორტფელიო შევამოწმეტ გვაქვს თუ არა ყველა დოკუმენტი
2) სასწავლო გეგმის შაბლონში ჩავამატეთ პროცედურები
3) ავტვირთვეთ ჩვენი პორტფელიო ჯერ დრაივძე და მერე გავაშიარეთ ბლოგზე სადაც ევქმენით intelis saswavlo კურსში ახალი გვერდი დფა დავამატეთ
4) გავაკეთეთ ინტერვიუს კითხვები და განვათავსეთ ახალი გვერდის სახით ბლოგზე
5) და ბოლოს შევქმენით ფასილიტაციის ახალი დოკუმენტი და ჩავამატეთ დრაივხე
გავაკეთეთ კომენტარი
დღე 9
კიდევ ერთხელ გადავამოწმეთ პორტფოლიო
ჩავასწორეთ რაც ჩასასწორებელი იყო
მოვისნინეთ ყველა პრეზენტატორის პრეზენტაციის მოსმენა
გავაკეთეთ კომენტარები
რფრთოვანებული ვარ ამ კურსის მოსმენით მიუხედავად იმისა რომ ჩვენ ვართ ისტის სპეციალისტები დავიწყე ამ პროექტის განხორციელება და ისეთი ენთუზიაზმი გამოიჩინეს რომ განცვიფრებული დავრჩი მათ მოიტანეს როგორი უმაგრესი სლაიდშოუები ბროშურები ალბომები 

2 комментария: